Elindult az új eco.hu

2012. május 4.

Címkék: eco.hu, gazdaság, portfólió, prémium, tőzsde

A népszerű gazdasági oldal új ruhát – és tartalmakat kapott

A több mint 10 éves múlttal rendelkező gazdasági hírgyűjtő portál nem csak teljesen új designt kap, de funkcionalitásában is jelentős fejlesztéseken ment keresztül. A  megújulás központi eleme a humán hírfeldolgozás hozzáadott értékének megjelenítése: a naponta megjelenő több mint 2000 hír közül a jövőben szerkesztőség emeli ki a nap legfontosabb híreit azok számára, akik nem tudnak óránként rátekinteni az oldalra. További fejlesztés, hogy az interjúkat külön kiemeli a portál, hiszen ezek információtartalma jellemzően meghaladja a normál hírekét. A megújulás része, hogy a gazdasági és gazdaságpolitikai blogok szemlézése is megkezdődik, hiszen ma már az online információforrások meghatározó elemét képezik a blogposztok.

uj eco.hukattints a képre és nézd meg nagyban!

A gazdasági híreket követők számára napjainkban nagy jelentőséggel bír, hogy mit írnak a meghatározó külföldi hírforrások (Financial Times, The Economist, Handelsblatt…stb.), így az angol és német nyelvű, Magyarországról szóló hírek is helyet kaptak a megújult ECO.HU-n.

A hirdetési felületek is megújulnak, a hagyományos display bannerek mellett, lehetőség lesz a kiemelt hírek rovatban megjelenni és a hírfolyamban is elhelyezhetőek szöveges hirdetések. Az ECO.HU médiaügynökségi képviselete a Gmedia sales house, a megújulásnál kiemelt figyelmet kapott a nagy felületeket foglaló, látványos image hirdetések és szponzorációk illeszthetősége, mindezek mellett az ECO.HU a Gmedia prémium oldalcsomagban is rendelhető.

Átlagos látogatószámok – a giA adatai szerint- hétköznapokon napi 7-8 ezer egyedi látogató, hetente 20 ezer egyedi látogató.

http://eco.hu