Elindult a Femline

2010. november 8.

Címkék: Femline, portfólió

Femline néven elindult a GMedia Kft online portfóliójának női csomagja, mely a célcsoport elérését megcélzó minőségi oldalak alkotnak. A Femline oldalainak összesített látogatószáma, az Ipsos Gemius auditálása szerint, napi 80 000, hetente 250 000 egyedi felhasználót jelent. Célunk, hogy a kisebb közösségeket megszólító tartalmak közös és egységes képviseletével megismertessük a ‘Long tail’ előnyeit a hazai hirdetési piacon.

A Femline alapító oldalai:

Babafalva
Betegszoba
Ideál online
kozmetikaportal.hu
Minők.hu
nővagyok.hu
Randivonal – női target
Rita Konyhája
Szépzöld
SzülőkLapja
TVN.hu – női target

Az oldalak részletes bemutatása itt érhető el.

A Femline tagsága nyitott, az üzemeltető azonban fenntartja a jogot, hogy minőségi követelmények teljesítéséhez kösse a csatlakozást. Oldaltulajdonosként a networkbe jelentkezni itt lehet.