Fesztivál mobil applikációk 2012. – hatalmas siker!

2012. augusztus 14.

Címkék: mobil, sziget, sziget 2012

Mind felhasználói, mind hirdetési szempontból áttörés volt az idei év

A GMedia Sales House 2011-es szezon óta értékesíti a Sziget fesztiválok webes (www.sziget.hu/volt, /balatonsound, /fesztival), az idei évtől pediga mobilos megjelenéseit is, mely felületekre a tavalyi számokhoz mérten 150-160%-os növekedést jeleztünk előre. Már júniusban, a Budai Gourmet rendezvény után, a VOLT Fesztivál és a mobilos applikáció elindulása előtt lehetett érezni, hogy ebben a duplán jubileumi évben (hiszen a VOLT Fesztivál és a SZIGET Fesztivál is 20. jubileumát ünnepli ) sokkal több felhasználó fog érdeklődni mind az online, mind a mobilos felületek iránt.

Most, a 20. Sziget Fesztivál után, összegeztük a mobil applikációk oldalletöltési eredményeit, így alakultak:

Sziget mobil applikációk grafikon

A statisztikai adatokból jól látszik, hogy a Sziget Fesztiváliroda mobil applikációinak sikere töretlen, évről évre hatalmas arányban növekszik az okostelefonos fesztiválozók tábora. Az applikációk letöltés száma: a 2011-es oldalletöltés számok értékeit bázisnak tekintve képest a VOLT Fesztivál több mint 241%-os, a Heineken Balaton Sound 289 %-os, a 20. Sziget Fesztivál pedig 225 %-os eredményt ért el.

Annak ellenére, hogy a mobilos felületen való hirdetés még gyerekcipőben jár, mindegyik fesztivál applikációjában jelentős hirdetők próbálták ki az új lehetőségeket, de ugyanúgy használták online felületeinket a megjelenésre.
Akik 2012-ben mobilos hirdetőink voltak:  T-mobile (VOLT, Heineken Balaton Sound) , Mastercard (valamennyi fesztivál) Heineken Hungária (Heinekein Balaton Sound), Allegroup / Grando.hu (valamennyi fesztivál).

A Heineken és a Strongbow márkák megjelenése a Heineken Balaton Sound mobil applikációjában a fesztiváltérképen