A GMedia értékesíti az Ultraweb.hu felületeit

2010. március 3.

Címkék: portfólió, Ultraweb

Márciustól a Habostorta-GMedia portfóliója újabb tagot üdvözöl: az Ultraweb.hu-t. Az Ultraweb.hu ingyenes tárhelyszolgáltatás, amely többségében felhasználói oldalak, fórumok működését biztosítja, immár több mint öt éve. A portfólióbővülés egyben további napi 60 -80 ezer egyedi látogató elérését is jelenti.

Az Ultraweb.hu tulajdonosa az Externet Nyrt internetszolgáltató, amely az országban elsők közt, 1996-ban kezdte meg tevékenységét. A magyar tulajdonú cég sikerének bizonyítéka, hogy részvényeit 2008-ban bevezették a Budapest Értéktőzsdére, majd ugyanazon év októberében felkerült a Deloitte által összeállított ’Technology Fast 50’ listára, az 50 legdinamikusabban növekvő közép-európai technológiai cég rangsorába. Sebők István vezérigazgató -helyettes elmondta, hogy az újszerű megközelítések és kreatív megoldások miatt választották a Habostorta – GMedia sales house-t az ügynökségi képviseletre.

A Ultraweb által nyújtott szolgáltatások továbbra is ingyenesek maradnak, ám értékesítési szempontból megújulnak. A felnőtt tartalmakat a jövőben külön kezelik, és látogatottságukat is külön mérik. Az esetleges személyiségi vagy szerzői jogokat sértő tartalmak kiszorítása érdekében a rendszert folyamatosan monitorozzák és szűrik, valamint a szolgáltatás oldalait, amelyeket a felhasználók kategorizálnak, a moderátorok is ellenőrzik majd. Az innovatív és progresszív hirdetési formáiról ismert GMedia a banner reklámhelyek mellé új típusú reklámlehetőségeket alakít ki partnerei számára, hogy üzenetük biztosan célba érjen.