A GMedia nyerte az Akadémiai Kiadó sales house tenderét

2011. szeptember 26.

Címkék: akadémiai kiadó, akadémiai online, portfólió, sales house

2011. szeptember 15-től a GMedia értékesíti az Akadémiai Kiadó tulajdonában lévő online oldalak médiafelületeit. A GMedia feladata a Kiadó online felületeinek értékesítése, a felületek árazása és a piaci igényeknek megfelelő értékesítési csomagok kialakítása.

2011. szeptember 15-től a GMedia értékesíti az Akadémiai Kiadó online (akademiaikiado.hu, az akademiai.com, a gazdasagiklub.hu, a szotar.net és a napivizit.hu) médiafelületeit.
Az Akadémiai Kiadó eddigi tevékenysége során a nyomtatott termékek, azon belül is a tudományos folyóiratok hirdetési bevételeire épített. A portfólió online irányba történő nyitásával lehetőség adódik az eddigi online felületekben rejlő hirdetési lehetőségeik kiaknázására, valamint – a most induló portálok esetében az üzleti modell részeként -, a hirdetési bevételek maximalizálására.

Az Akadémiai Kiadó, Magyarország legrégebbi, 1828 óta folyamatosan működő Kiadója. Alapítója a Magyar Tudományos Akadémia. A Kiadó 1996 óta részvénytársaság, a Magyar Tudományos Akadémia és a Wolters Kluwer közös tulajdona.

A Kiadó portfóliója egyedülállóan széleskörű. A legismertebbek az egy- és kétnyelvű szótárak, amelyek 19 nyelven érhetők el. Az online szótárak, tananyagok és nyelvkönyvek nagy segítséget nyújtanak az érettségire és a nyelvvizsgára készülőknek (www.szotarnet.hu). A zártkörű portál: a www.napivizit.hu, az egészségügyi szakemberek számára nyújt hasznos információkat. A gazdasági szakkönyvek, a népszerű menedzsment kiadványok méltán keresettek a gazdasági szakemberek és a cégvezetők körében. Ugyancsak az Akadémiai Kiadó gondozásában jelenik meg továbbá, több mint 60 magyar- és idegen nyelvű tudományos folyóirat és a tudományok műveléséhez szükséges alapvető kézikönyvek.
A Kiadó szótár- és tudományos folyóirat, illetve gazdasági könyvek kiadásában piacvezető.