A Gmedia Sales House értékesíti az MTVA online felületeit

2013. január 9.

Címkék: MTVA, portfólió

Az MTVA 2012. decemberi meghívásos online sales house tenderén a Gmedia Sales House került ki győztesen, így 2013-ban és 2014-ben többek között a hirado.hu, a közmédia videótár, a radio.hu, a dunatv.hu és a telesport.hu hirdetéseinek értékesítését látja el. Az MTVA nyolc induló közül választotta a Gmedia-t, amely a tavalyi nyertes CEMP Sales House-t váltja.

Papp László, a Gmedia ügyvezetője elmondta: „Az MTVA webes- és mobiltelefonos reklámfelületeinek értékesíthetőségében erős potenciált érzünk, mert sok olyan eredeti- és exkluzív tartalommal rendelkezik, mint a Forma 1, téli olimpiai játékok, foci VB mely megkerülhetetlenné teszi. A Gmedia-nak régi terve volt a hírcsomag fejlesztése, a közmédia online portfólióját zászlóshajójaként kívánja kezelni.”

A Gmedia 2008 óta működő független sales house, az elmúlt években olyan neves oldalaknak az értékesítését látja el, mint az Est.hu, Met.hu, az SG.hu, a Sziget.hu, az Akadémiai Kiadó online felületei, valamint januártól a hálózat tagja a Pepsifoci.hu (Csakfoci.hu)  is, mely oldalt a közelmúltban szintén tenderen nyert el.

A Gemius Ipsos Traffic adatai szerint az MTVA online felületeit naponta több mint 170 ezer egyedi látogató olvassa, akik több mint 500 ezer oldalletöltést generálnak, míg a havi oldalletöltés meghaladja a 14 milliót.