Megérkeztek a képregényhősök – itt a WWE.com!

A nemzetközi show hivatalos webes- és mobilos oldalain a hazai közönség számára megjeleníthető display- és videós reklámokat 2015. március 16-tól a Gmedia sales house értékesíti.

Mi is az a WWE?

A negyedévszázada jelenlévő ikonikus pankrációs sport rendezvények bonyolítója, melyek a világ 150 országában vannak jelen, 35 nyelven, több mint 600 millió otthonban érhetők el minden egyes héten.  A parádés műsor 2015. április16-án Budapestre is megérkezik

09_BackstageApp_05202014jg_0159
De ki ez a csávó a bundeszligából?

 

 

A WWE és a pankráció több mint egy sport, családbarát szórakozást nyújt minden korosztály számára. A viadalokat gyakran szakítják meg koncertek, és világsztárok előadásai, egy show elemekkel tarkított egész estét szórakozás.

wwe-demografia

forrás: Toluna Consumer Panel & wwe.com 15 country study 

A grafikon jól mutatja, hogy nem csak a felnőttek és férfiak kedvelik a sportot, hanem kicsik és nagyok egyaránt kedvelik a sporteseményeket.

A nemzetközi hirdetők között olyan nevek vonulnak fel az események mögött, mint a Mattel, Kraft Food, Kmart, Pepsi/Mountain Dew, General Mills (reggeli zabpelyhek és kekszek, Cheerios), KFC, AXA, Cellular (mobilszolgáltató), Old Spice, Nivea, Philips, Bazooka and Milk (rágógumi), EA Games, Paramount, SONY DVD.

A hagyományos banneres megoldások mellett kreatív felületek létrahozására is van lehetőség: full page interstitials, pushdown, sidekick, filmstrip, és a sok videós tartalomnak köszönhetően pre-roll reklámspotok lejátszása (max. 30 mp).

A WWE oldalak természetesen mobilra és tabletre optimalizáltak, illetve külön mobil applikációval is rendelkezik, ahol további IAB standard mobil méreteket kínálunk.